Day 7 - A crazy life

North Las Vegas 7.50 pm

Första dagen i amerikansk High School. Alarmet på mobilen ringde 05.10, direkt upp ur sängen och sen in i duschen. Runt 6.15 åkte vi hemifrån för att hämta Iiris och sen var det till Legacy som gällde. Var lite kaos redan då. Först skulle vi hitta en lapp där det skulle stå vart alla skulle. Bokstavsordning med efternamnen var det som gällde. Tack gode gud att vi var tre och inte ensamma. Hittade att jag skulle vara i 209, vart det nu var. Hittade dock tillslut. Spenderade mer eller mindre två timmar där inne innan det var dags för att gå vidare. Sen flöt det på. 20 minuter i alla åtta lektioner. Fick träffa lärarna jag skulle ha, och fick veta vart alla klassrum fanns. Har redan fått två läxor att göra. Är klar med den ena som jag tror ska vara inne imorrn. Sen är det en som ska vara klar till på onsdag som jag bara har en liten ska kvar på. Hinner kanske med den ikväll. Vi får se. Har haft mycket ensam tid idag, har varit jätteskönt. Gjort läxor, tagit det lugnt, sov en kortis, låg i solen och hade det allmänt skönt. Ja, det var helt enkelt lugnt. 
Funderar på att ta och sova nu igen, börjar bli riktigt trött nu och ska ju upp 5 imorgon igen...

Kommentarer
Postat av: Karin

Bella, :) får man fråga när du är tillbaka hemma om dagarna? <3 Så att man skulle kunna skypa (?) :)

2011-08-30 @ 21:39:35
URL: http://kiwikarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0