Count down

Om 1 har min sista helg i Sverige på 10 månader tagit slut.
Om 2 månader borde jag ha kommit in i den amerikanska kulturen.
Detta blir min 3e sista natt i min alldeles för sköna säng.
Om 4 dagar hänger jag i New York City.
Om 5 månader har halva min tid i USA bara glidit förbi.
Om 6 dagar borde jag vara hos min familj i Las Vegas.
Om 7 dagar borde jag verkligen shoppa en massa av de saker jag lär behöva.
Om 8 dagar lär jag vara riktigt nervös inför första High School dagen.
Om 9 dagar är jag mitt uppe i min första dag i Legacy High School.
Om 10 månader kommer jag vara ännu mer förvirrad än jag är just nu.


Och så avslutar jag  min sista söndag i Sverige på 10 månader.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sv: Åh vad roligt att få spendera tid i usa :) Jo min blogg har krånglat och jag vet inte vad det är för fel.. Suck..

Följer gärna din blogg med bloglovin och jag finns också kopplad till det ifall du ville följa mig..

Lycka till i Usa nu ;)



Kram

2011-08-21 @ 10:50:17
URL: http://fraknigafroken.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0