Svar på kommentar

Det är så tråkigt när folk ska sitta och publicera sådana här saker hela tiden. Verkar på ett sätt som att folk bara vill "vara coola". Jag åker själv med EF och blir rätt ledsen när man får se sånt här hela tiden. Du har möjligtvis inte funderat på att Explorius och alla andra organisationer också har en väldig massa horror stories? Jag kan själv rabbla upp diverse saker, men jag låter bli just för att jag tycker att det är taskigt mot de personer som valt att åka med just den org. Kanske värt att fundera över! Håll det för dig själv!

Helt ärligt så har jag inget emot EF, STS eller någon annan organisation. Jag valde Explorius för att de var de enda som hörde av sig. Jag har läst hemska saker som har hänt med både Explorius och STS men det här är det värsta jag har hört. Jag har själv en nära kompis som åker med EF och hittils känner han sig jättetrygg. Detta är ett extremfall jag nämner inte att jag inte tycker om organisationen. Mycket beror på personen, hur bra man kan anpassa sig och hur mycket man är villig att ge. Vissa av oss har lätt för att anpassa sig, vissa svårare. Föresten så är jag inte den enda som tar upp detta, det är väl bättre att ta upp saker än att det bara ska ligga i en håla där ingen ser det.
Trist med så negativa kommentarer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0