Svar på kommentar

Håller helt och hållet, 100% med varenda ord Julia säger. Detta ska inte vara ett inlägg som trackar på dig som bloggare, men alla utbytesorganisationer har haft liknande historier. Jag ska också åka till usa, med EF, och när jag såg den här första gången blev jag livrädd och jätteledsen. Pratade med EF då, och de gör inte så längre och det var ett stort missförstånd. Dessutom berättar tjejen inte hela historien. "EF is the largest private education institution in the world" och det kan EF omöjligt bli om de vore en dålig organisation. Man har hört dåliga historier om alla organisationer som sagt, jag har själv hört hört kanske 3 dåliga historier om EF, men det är bara 3 ungdomar av flera tio tusentals nöjda tonåringar som har uttryck sig så. Som sagt, jag vill inte göra Dig ledsen, men nästa gång, snälla peka inte ut EF när du t.ex. säger "det värsta tänkbara med EF" eller "har hört en del negativt om EF ", utan i så fall prata i generella drag om alla utbytesorganisationer. - Fredrika

- Alltså helt ärligt ser jag inget hat mot EF. Har skrivit tidigare om skräckhistorier från andra organisationer också. Helt ärligt är det här den enda jag har hört om, ser helt ärligt inget fel med att publicera, och det är inte dirket bara jag som har gjort det. Förstår inte riktigt hatat mot inlägget, jag skulle helt ärligt inte ha några problem om jag läste att någon hade lagt upp nån skräckis om Exp. 
Det finns hur många skräckisar som helst om olika organisationer. Lägger återigen inget hat mor EF, det är en av de största jag vet. Och en av de äldsta tror ja också så de har ju erfarenhet. Har själv kompis som åker med EF och har hört att det går jättebra för honom och att han trivs. 
Tycker det låter jätteskönt att höra att sånt här inte händer igen, och anledningen till rubriken var endast för att inte säga att det alltid är så med EF, att det var extremfall.
Så, snälla strunta kommentera detta inlägg. Och varför bara på min blogg liksom?
Tack för snällt skriven kommentar, btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0