Imorrn=Nervös (org. skrivet 5/7-10)

För ca en timme sedan ringde de ifrån Explorius och frågade om jag hade tid för en intervju. Jag har länge velat åka på High School år i USA och intresseanmälde mig hos Explorius igår och förväntade mig att de skulle ringa först efter nån vecka om inte mer och så ringer de dagen efter :O Snacka om att jag blev chockad. Så nu är jag lite små nervös eftersom hela den här intervjun avgör om jag får åka eller inte och jag vill hemskt gärna åka med den här organisationen, den verkar så grymt bra. Självklart är väl EF och de här lite större organisationerna bra också men jag vill åka med en liten. Så imorrn på dagen ska jag och mamma ta oss till Explorius kontor på intervju! Ska ta med kopia på mina betyg och ett foto, GLÖM INTE DET! Men gud vad jag är nervös! Om jag inte kommer in kommer jag ju självklart att söka till EF eller nån annan men jag vill åka med de här! Önska mig lycka till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0