Bara för att jag inte orkar skriva mer på samhällskunskapen

Av någon anledning blev typsnittet superweird, och ändrar sig typ...

Du gör såhär:
Gå in på "library" och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnen!

Hur mår du idag?
Ambitions
Kommer du komma långt i livet?
Someone like you
Vilken är ditt livs themesong?
Taking Chanses
Vilken är din livshistoria?
Starstrukk
Hur ser din framtid ut?
Keep on Walking
Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Baksmälla
Hur blir du igenkänd av folk?
Hold my Hand
Vilken är din livsfilosofi?
Bad Boys
Vad tycker dina föräldrar om dig?
Gubben i Lådan
Tycker andra att du är attraktiv?
Take It Off
Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Blah Blah Blah
Hur blir din morgondag?
Kiss N Tell
Hur är skolan för dig?
Love the Way You Lie

Kommentarer
Postat av: Micaela den coola

hihihihi det är roligt att läsa massa tester, jag gör alltid dom när jag ser att du lägger ut nya hahah sjukt va rätt den här blev på mig alltså...

Vad tycker dina föräldrar om dig?

It's alright

2011-05-14 @ 14:05:04
URL: http://diamantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0