Vilken superchock

Som det Hellcats freak man är hade man så mycket tid i helgen att man skapade en blogg! Helt oseriöst och bara för jag tycker det är så kul. Tänkte då att man kan ju kolla hur öppna kanal5, som ska visa serien senare i vår, är på att publicera bloggar på deras sida. Så jag mailade och tipsade om min blogg och att jag skrev om serien och att de gärna fick visa den. Och guess what! Skickade det i lördags och antog att jag nog inte skulle få svar förens nästa vecka men fick svar idag! Och de var så på! Så här löd mitt svar från kanal5:
"Hej Isabelle!Tack för ditt mail! Vi har inte börjat på någon Hellcats-sajt ännu. Men så fort den är på gång, ska vi givetvis ha din blogg i åtanke. Kul att höra att serien redan fått svenska fans! Har du idéer och förslag på vad du skulle vilja se på Hellcats-sajten på kanal5.se i vår, får du mer än gärna maila mig."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0