När det äntligen är här är jag för feg för att veta

Såg precis att Josefine har fått veta att hon ska bo i Montana när hon är i USA. Då vi båda ska åka med
Explorius och båda har lämnat in allt så borde vi få reda på ungefär samma saker vid samma tid. Så när jag väl insåg att jag också kanske skulle få reda på vart jag ska idag ville jag inte veta. Har verkligen längtat till den dagen då jag mer eller mindre vet vart jag ska, det är staten som räknas, vilken stad man sen hamnar i är inte lika viktigt. Men nu när det är så nära vill jag inte veta, vill verkligen inte. Vet inte varför... kanske är det för att när man får den informationen är det läskigt nära själva resan, året, det nya livet... Vill bara hamna på något bra ställe, det är ju bra överallt, inte direkt att de placerar oss på "dåliga" ställen. Jag vill veta, men jag vill inte... GAH! Så förvirrad! Vet inte vad jag ska göra...!


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Även om man åker med samma org. kan det ta olika lång tid ju :) Jag åker också med Explorius men för mig kan det ju lika gärna dröja till maj eller senare.

2011-01-31 @ 22:26:54
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0