London day 3

Dag tre i London var ju då nyårsdagen. Lite små trött var man, lite seg också. Jag kommer helt ärligt inte ihåg vad vi gjorde på dagen, gick typ till Buckingham Palace och sen ja... vet inte riktigt :P I alla fall så runt lunch splittrade vi på oss, brorsan och pappa åkte för att titta på fotboll och jag och mamma tog en lunch på Starbucks (<3 allas vår favorit, eller hur?^^) och sen var det dags för höjdpunkten, enligt mig :P... MUSIKAL! Det blev Billy Elliot, har säkert redan nämnt det men ändå. Den var gryym! För er som inte vet vad det är så handlar det om en lite kille, runt 12 år, som tränar boxning men efter att han av misstag hamnat på en balletlektion hellre vill satsa på dansen. Kan skriva lite mer om det sen.
När den var klar blev det lite shopping, sen middag och sen däcka på hotellet. :P

BTW, det här var mitt 900:e inlägg... :O

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Tack tack! Din är också himlans fin! :)

2011-01-07 @ 23:52:35
URL: http://sannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0