Home sweet home...

Är nu hemma från London. Vilken härlig stad! Var min andra gång där, första gången var jag bara 3 år så kommer inte ihåg mycket alls, sen har jag varit på Heathrow x antal gången när man har mellanlandet över till och från USA och sånt.
Dit var det inga problem med plan eller något, allt gick som det skulle i tid och allt. Kom till och med fram lite tidigare än vad det var planerat! ^^ Hem gick det inte lika smidigt. Blev lite mer än en timme försenade då det var något fel på första planet så fick hålla på och byta och en massa sånt. Men med tanke på hur många timmar vissa har fått sitta på olika flyplatser så är en timme ingenting.
Nu är jag lite lagom trött så skriver mer imorrn.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0