And so we go again

Jag har packat klart, jag har checkat så jag har med allt, jag har skrivit ut boardningkorten för dit och hem resan. Japp, jag tror jag är klar... tror... Jag har säkert glömt något. Har packat om flera gånger, bagage max vikten är 15 kilo så det gäller att tänka på vad man ska ha med och inte. Lovar att vågen på flygplatsen är annorlunda än de vi har hemma, och ja... jag sa de... har provat flera för att vara säker.
Kom och tänka på en sak för några timmar sen. Det är mycket bättre att åka på utbyten så här tidigt... alltså innan alla verkligen känner varandra superbra. Kommer ihåg hur det har varit tidigare. En vecka innan man åker har alla redan bestämt hur de ska sitta och allt. Här är det ingen som bryr sig, i alla fall inte lika mycket. Tycker det ska bli så kul! Kommer komma alla så mycket närmare! Haha, är supertaggad. Fast vet inte hur taggad jag är på att gå upp tidigt på en söndag morgon... Måste åka hem ifrån runt halv 8, 8.
Planet lyfter runt 12, tror jag, från Skavsta och vi landar i Eindhoven runt 15. Hoppas verklien att de har planerat något under kvällen, vet inte riktigt vad vi ska göra annars från tre till... ja... när vi nu ska sova. Kan bli lite segt... Börjar då direkt tänka på när vi va i Spanien. Första kvällen när vi hade landat och packat upp och så stack vi ut och hängde i en lekpark ett tag, jag och min spanjorska, och sen träffade de andra... Sen hände det lite andra saker där också som inte var lika kul. Men alla träffades och hade skoj och lärde känna varandra, lite grann i alla fall.
Nu ska jag upp och slänga ut julgranen!
Cya...

Kommentarer
Postat av: Isaaa

Tur för dig att allt är klart iaf ;) Med vilken/vilka organisationer åker du med? :D

2011-01-15 @ 21:45:53
URL: http://isaisa.blogg.se/
Postat av: Katt

sv. nej har inte valt någon stat, och kommer inte göra det heller. dels för att jag är sent ute, och dels för att jag inte vill hänga upp mig på att få komma till ett precist ställe... känner mig mycket coolare om jag åker bara vartsomhelst liksom :D haha

Postat av: TUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D

Men shit vad härligt att åka så mycket utomlands! ;D

Kommer säkert följa bloggen när du väl ska fara iväg till USA ;)

2011-01-17 @ 18:18:43
URL: http://tuvasnuva.blogg.se/
Postat av: hanna

ska du åka på utbyte nuu?????? <33

2011-01-19 @ 09:47:27
Postat av: Hemligt

Isabelle,

vad är din msn?

Vill säga en sak till dig där

2011-01-23 @ 04:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0