Through the fire

Lååång dag idag. Lite för lång. Fick ytterligare ett fleratl stenciler att göra på spanskan och hade sen en håltimme på nästan 3 timmar. 

Men vilket härligt väder det var när vi hade slutat. Kom ut och det var riktigt varmt, sommar! Sälsade med Wictor till hans buss och hann sen cykla ca 5 meter innan jag träffade på Elin och så sälsade vi mer eller mindre hela vägen hem. I alla fall till henne. Så den resan som egentligen tar kanske 5 - 10 minuter på cykel tog nu 20 - 25 minuter (med cykel... ledd men ändå). 
När jag kom hem fick jag ett litet ryck och satte på yoga "filmen" och körde lite i ca 1 timme. Tänkte sticka ut och jogga men är något extremt tjock i halsen så kände inte riktigt för det. Sen gick jag ut och satte mig i solen och bara drömde mig bort. Och ja... efter en väldigt ensam middag och en namnsdagsfika med familjen sitter jag nu här, relativt redo för sängen. Herre jösses vad jag har varit trött idag. Lite för mycket på mina tankar kanske. Det är i såna tider det är skönt att ha världens bästa Anna där som får höra på allt som flyger runt där inne. Du vet att jag gärna ställer upp för dig när du vill lätta på trycket ;)

Imorrn är det historiadag! Yay? Haha, nej men de som jag har pratat med som hade det förra året tycket det var helt okej. Blir stadsmuseet... där har man aldrig varit förrut, eller jo! Inte världens roligaste dirket. 

Har precis avslutat skypesamtal med Anton så nu blir det mat till lilla plutt kaninen och sen sova. Superskönt med sovmorgon till 10 imorrn! Sen är det bara två dagar kvar till lov! Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0