And I had... the best time of my life

Holy cow. Total älskar mina kära utbytesvänner, har sagt det flera gånger vid det här laget, men de är ju för bra! Hade en av mina, eller till och med kanske den bästa lunchen någonsin med 15 härliga svennar som om ett halv år är i världens bästa land, USA! Tagg som bara den!
Var så sjukt nervös imorse, hur ska man veta vem som tillhör gruppen, tänk om man står där helt själv och ja... bara väntar på folk, eller om man blir utmobbad! :O Haha, ja det är långt ifrån lätt alltså. Som tur var hade jag kontakt med några fina tjejer som också skulle åka från Mörby.
Så runt halv 1 träffade jag Johanna och Anna i Mörby och så bar det av mot Stureplan. Almost there träffade vi på Tesse och inte många sekunder senare lyckades vi inse att Matilda och Ewa också skulle med oss. Det var en myket trevlig känsla. Vi kom fyra pers och ställde oss under "svampen", var ju där vi skulle ses liksom. Matilda och Ewa satt bara några meter från oss och vi hade bara gått förbi dem, trots att det fanns en aning om att de skulle med... Haha, så det kan bli. Sen tillkomm det folk gång på gång. Sist av alla kom Ewelina, Louise och Amanda. 
Sen bar det av, 16 utbytisar, mot McDonalds och så intog vi bottenvåningen. Stackars Matilda och Ewa hängde inte riktigt med och fick äta själva då de inte visste att vi andra hade gått ner. Tur att Eniro finns och de lyckades hitta nummer till en av oss. 
Från cirkus kvart i 2 var vi väl  där på Donken, och runt kvart över 4 drog vi därifrån. Har aldrig spenderat så många timmar där. Men det var skitkul. Vi pratade av oss snackade galet, sånt där som kompisarna i skolan inte pallar med. Har aldrig haft så mycket att prata om och delat så många skratt med helt nya människor som idag.
God bless utbytisar, säger jag bara.

Haha, känner nu hur den här gamla stilen på inlägg man hade för ett tag sen kommer nu, det där när man berättar verkligen allt som har hänt. Men sånt är ju kul. Har ändå inget bättre för mig innan det är dags att dra ner till brasan. 

Conclusion: I had the best time of my life!



Kommentarer
Postat av: louise

Det var fabuloso.

2011-05-01 @ 02:13:05
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad kul :D Det får vi göra om tycker jag!

2011-05-01 @ 10:49:51
URL: http://hemmis.blogg.se/
Postat av: maria

Jaa de va superkul! Han inte prata med alla så jag tkr vi ska ha en till :) Kram

2011-05-01 @ 10:53:55
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: IsA

åååh, blir ju riktigt störd då jag bor i Finland nu! :D Neeejmen ni verkade ju ha haft det jätte kul ! =)

2011-05-01 @ 20:54:36
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0