JOBB!

GAH! Jag vill ha ett jobb, behöver ett jobb! Framförallt behöver jag pengar! Haha, vem gör inte det. Du vet vad Ellen, jag får inte allt jag vill! Haha!
Nej, men vill ha en iPhone 4 och fick precis reda på att jag aldrig kommer att få en, alltså om jag vill ha en så måste jag köpa den helt själv och hur ska jag ha råd med det? :P Får ungefär hälften av studiebedraget vilket är 500 kr, men om jag bara ska gå på det måste jag vänta i 9 månader och då får jag inte använde några pengar alls.. hur ska det gå? :P


Omg! Måste bara säga att det är sjukt hemskt det som är på 3an nu, Efterlyst. Brukar inte se på det då Grey's Anatomy är samtidigt, men det börjar inte förrens nästa vecka. Hur som helst, en tjej som blir mördad och sen en kille som är försvunnen. Både inte alls gamla och i samma område under samma helg. Läskigt, känner mig glad att jag inte bor i Göteborg nu, skulle inte våg gå ut typ. Stackars sysslingarna. Göteborg som är en sån trevlig stad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0