Första gången någonsin... :(

Hade första musikallektionen för terminen ikväll, jag tycker inte om gruppen alls. Tyckte mycket, mycket bättre om min förra gruppen. Det var så mycket bättre samhållning och allt. I den här nya är alla superbarnsliga. AAAAAAH! Vad jag blir galen! Och sen måste jag ju vänta till om ett år för att gå på audition för specialen där större delen av förra gruppen är nu (bara för att jag hade skolavslutning då...). Och då är det ju ingen idé för den sommarn åker jag till USA, så jag kommer gå i en trist grupp utan mina kära musikalkompanjorer i minst en termin. Jag tååål bara inte såna barnsliga personer som är i gruppen nu. De enda normala är väl typ jag, Karin och en tjej till som aldrig dansat på institutet tidigare.
Nä, ska ta och köra igenom dansen igen nu.

xoxo-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0