060910

Jag har verkligen ingen fanatsi just nu när det gäller att komma på rubriker....
Alltså, man blir ju galen på det vädret som vi har just nu. Imorse var det så fruktansvärt kallt, gick till skolan i varma UGG's och typ vinter kläder. Sen sådär vid kl. 1 så blev det varmt på vägen hem höll man ju på att dö av värmeslag :P
Det var en helt vanlig skoldag. Hade japanska först, alltså alla i gruppen är helt galet intresserade av Japan alla läser manga och allt. Jag vet knappt nånting om landet. :S Sen var det matte och jag och Ellen jobbade på som vanligt, är verkligen glad över att jag för en gångs skull förstår det vi gör. Hela 9:an var det mer eller mindre så att jag bara gjorde alla talen, hade ingen aning om vad jag gjorde och det slutade med att jag hade fel på hälften av talen och det gick inge vidare på proven. Så nu när jag äntligen förstår saker och ting är jag otroligt glad och lugn, sen kommer ju själva matten aldrig att vara särkilt kul men ändå. Sen var det dags för spanska, lika kul varje gång har vi där. Min klass, internationell sam tillsammans med natur natur och matte spets. Haha, det är lite små kul. Började kolla i den random boken vi har som är rektangulär, alltså sidorna är längre än höjden av boken, altså typ tvärtom än vad det brukar vara. Efter spanskan var det lunch, det är ett intressant ämne vill jag säga XD Och så var det dags för svenskan, som även den var väldigt intressant. När vi satt utanför klassrummet och väntade på läraren (som är en av våra klassföreståndare aka mentor) och så kommer vår andra klassföreståndare istället. Och hejsan hoppsan vi ska ha klassråd och sen ska vi ha svenska med henne (som btw är italienska lärare) eftersom den ordinära läraren var sjuk. Så vi valde vilka som skulle vara "klassråds representanter" till programrådet, det blev jag och Gustaf/v(?). Blev så glad när jag blev ^^ Sen skulle vi egentligen läsa några sidor i boken, men då läraren sa åt oss att gå vart vi ville och läsa så spårade det ur och alla gick och gjorde något helt annat :P Så hade hål i typ 2 timmer och 15 minuter och sen var det dags för idrott. Spelade tennis i värmen! :P
När jag hade slutat träffade jag Petra och sen drog vi hem till mig. Väl här hemma stekte vi lite amerikanska plättar <3 och snackade lite allmänt om det galna helgen, kan dra det i ett annat inlägg :P Sen satte vi oss också och arbetade lite med planeringen inför mötet vi ska hålla i, som är om typ en månad, men det gillas XD

xoxo-


Anmäl dig till veckans blogg! Vinnare dras i slutet av nästa vecka via random.org. Anmäl dig genom att lämna en kommentar med "jag är med."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0