Orientering + Kulturhistoria = MVG!

"E orienteringen ute eller inne?" - Anton igår innan ena gruppens spanska prov
"Men skrivförståelsen då?" - Anna, också innan provet (inte så kul om man inte va där :P)
Ellen förhör Silvia på engelska glosor. Ellen: "Education". Silvia: "Åh, JOBB!"
-        |              |        -                    
Ellen: "Rely on". Silvia: "Tro sig på!"
August: "Kallar du Värnern för vattendrag?". Ellen: "Ja..."
Lite citat som inte alls är roliga för de som inte var med :P


Hej jag är supertrött! Är helt utmattad, har ont i halsen, hostar och känner mig allmänt inte på topp. Men va fan, det är Desperate Housewives om en och en halv timme, vi (jag, Ellen och Anna) var de enda tjejerna som tog alla kontrollerna på orienteringen (och vi startade näst sist) + att jag fick MVG på Kultur histroia provet. Är glad, satsade på att få det på det första provet och så blev det så. Haha, känns lite bättre nu alltså. Ja, det var väl min skoldag. Det händer egentligen inte så mycket så har därför besämt mig för att inte skriva hela dan och om alla lektioner då det bara är tråkig läsning :P
Kvällens planer är Desperate Housewives och plugg. Haha, Silvia vi är så värde det alltså! Pratade nyss med Petra som är sjuk :( hoppas du blir bättre till imorrn, och framför allt torsdag <3 Imorgon är det japanska ord/tecken som gäller, orkar inte med detta. Det går ju inte att lära sig tio tecken och sen komma ihåg alla. Och hur ska det gå sen på provet då man ska komma ihåg typ 30 stycken. Haha, kan kanske två tre stycken :P
Efter skolan är det musikal med Karin och sen hem och skriva klart svenska repotaget och även samhälls parti grejen, fast i och för sig så är jag och Anna så grymma på att skriva om Vänsterpartiet så vi är ju nästan klara, gryymt!
På torsdag blir det superkul då jag har hela dagen inplanerad, skola första halvan och sen Petra resten. Det blir planering, det blir en väldigt intressant och random grej som jag inte vill skriva här då vissa av de som kommer vara med senare under kvällen läser bloggen ^^ hihi. Sen så blir det en liten träff med resten och sen är det bara jag och Petra som vet vad som händer.
Och så fredag, då är det spanska prov och sen middag... Oj vad veckan gick fort. Detta kommer gå suvuränt!
Ska ta och plugga lite nu innan DH drar igång. ^^

xoxo-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0