Om 2 månader, är det dagen efter julafton och då är vi nog alla ganska trötta...

Sitter här och tittar på film, Pictur This. Det var så sjukt länge sen jag såg den, dock så hade dvdn sparat från när den sågs sist som hamnade i mitten av filmen, orkade inte börja om från början och eftersom jag ände kommer ihåg den så ser jag nu från mitten. Haha, varför skrev jag det där? Inte ett dugg intressant.
Anyway, idag är det måndag. Började denna sega dag med japanska, satt och vek papper hela lektionen. I och för sig ska man inte klaga, hellre det än att sitte och plugga. Sen flöt dagen på med matte och spanska. På svenskan såg vi klart på Troja, alltså den är såååå bra! Till sist hade vi idrott. Haha! Har aldrig haft en mer random lektion. Vi var ute i skogen och skulle hitta på olika övningar att göra där ute med hjälp av saker i skogen. Jag, Ellen och Micaela var ett grymt team!
Det var väl min dag. Juste, vi ska ha något slags idrotts prov imorrn, trodde att jag skulle slippa det men nej... Nu ska det i alla fall vara på skelettet, musklerna och träningslära. Är inte de första punkterna typ biologi? I alla fall så har jag tappat bort papprerna.
Aja, nu ska jag försöka hitta nån bild på google som man kan plugga på istället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0