Nä, inte kul

Sitter här hemma och har allmänt tråk :( Har gjort klart alla skolarbeten, det sitter 10 vuxna i köket som pratar hur högt som helst. Utanför och runt i huset springer fyra 98- killar runt och bråkar, två 00- ligger upp i soffan och sover. Jepp, härlig fredag kväll man har haft... Plus att jag börjar bli jätteförkyld.
Jag hatar att ha "tråkiga" gäster hemma, man har inget och göra och eftersom man fortfarande i vilket falls om helst har gäster hemma kan man ju inte krypa ner i sängen och titta på film tills man somnar. Nope, det gäller att hålla sig uppe.

Och va är grejen med att vuxna har svårt att prata om normala saker. Så fort det blev tyst så kollar de på mig och frågar om gymnasiet, alltså det var så väldans vad alla är intresserade av det.

Nä, nu bestämde jag mig för att sätta på en film och ligga och slö i sängen, behöver ju inte "avbädda" sängen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0