How wonderful life is...

... nu när jag har fått ny dator :) Jepp, it's true! Igår (på min namnsdag btw) så åkte vi iväg till Elgiganten och köpte denna söta, vita, coola, tysta, sköna PC. Så nu är det hejdå för min gamla svarta HP Pavillion som totalt la av och hej till min nya vita Sony Vaio. Äntligen så slipper jag det högljudda bruset och den sega scrollen! Det enda som jag stör mig lite på med den här är att allt är som ett worddokument. När du stavar något fel kommer det upp en såndär fin röd linje under ordet, och så kan du högre klicka och få fram det rättstavade och så :P
Imorrn ska det målas! På tisdag ska det målas och på onsdag ska det målas. Ska bli så kul att ha en superhajk med alla.
xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0