Hoppsan hejsan!

Kom på nu att jag inte har skrivit om min gårdag! Var ledig hela dagen, pluggade och lite sånt (tror det kom nåt inlägg me ^^). Sen på kvällen stack jag och Karin hem till Lizzie för filmkväll med FF, haha av typ 12 var vi 5 där :P (jag, Karin, Lizzie (no shit sherlock! :O), John och Leo). När jag och Karin kom in satt de och spelade tv-spel, Kalle Anka -.- Haha, och det var tydligen svårt :P
Sen blev det film på film. Först en asläskig, eller framför allt obehaglig (haha, börjar typ bli nervös nu och tittade runt mig :P) tror den hette "The Crazies" nåt sånt i alla fall. Efter det behövde vi (*host* Karin) ta det lite lugnt med en minder läskig film och satte därför på Disneys Atalantis, underbar film! Kom upp till disskusion om det finns några Disney filmer där ingen dör, svaret kom idag då Silvia och Micaela kom på några :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0