De gamla grekerna är tillbaka

Sitter nu hemma i sängen och känner mig allmänt utmattad. Har dragit på mig en förkylning som inte är rolig alls, ont i hals och huvud och hostar en massa. Det blir te och halstabletter till middag :P
Idag har varit en vanlig seg måndag, fick reda på svenskan att vi som bloggar är som gamla greker, komplimang eller inte? Hade orientering sista lektionen, intressant. Jag, Ellen och Anna hamnade rakt i ett träsk så nu är mina fina ljusrosa converse inte lika fina och ljusrosa :P
Nu ska jag ta och plugga lite, om jag orkar, kommer inte hände men ändå. Imorgon blir det ännu mer orientering, då i flera timmar.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha intressant! varför då?

2010-10-12 @ 20:46:07
URL: http://thune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0