Alltså bara skriiiiiiik!

Var lite mer crazy över det här i torsdags, men eftersom jag då inte hade en fungerande dator blir det nu som detta mirakel kommer ut! Eller, ja... de flesta som känner mig vet väl redan om det eftersom både jag och Karro sa det ganska många gånger till alla vi såg ^^
Meeen, för er som inte vet, jag och min kära Karolina ska på förhandsvisningen av Harry Potter and the Deathly Hallows! Haha, från början skulle våra brorsor gå med sin klass efetersom någon mamma jobbar med nåt sånt, fatta inte riktigt. Men så kom Karro med en snilleblixt och mailade mamman och frågade om vi kunde följa med och JA! Så nu är vi väl lite smått galna över detta. Ska bli så sjukt kul, vet dock inte om våra små bröder tycker samma sak...






Kommentarer
Postat av: KÄRA KAROLINA

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FATTA COOOOOOOLT!!!!!!!!!!!

2010-10-30 @ 13:02:02
URL: http://karolinal.blogg.se/
Postat av: Breakingfree.se

Längtar sjukt mycket efter den här filmen!!!

2010-10-31 @ 15:19:07
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0