4 sanningar

  1. Bra design lockar
  2. Sköna färger gör att man inte får ont i ögonen när man läser
  3. Feta/kurisva bokstäver gör det mer intressant
  4. Bilder lockar till att läsa inlägget

Jag har märkt när jag tittar runt på olika bloggar att jag nästan dirket klickar vidare om det inte är någon rolig design, det blir liksom tråkigt annars. Likaså med bilder i inläggen, om man scrollar på någons blogg och ser bilder så stannar man upp och det slutar med att man läser inlägget.
Så från och med nu ska jag försöka ha bilder i varje inlägg, enda problemet är ju hur man ska hitta den/de rätta bilderna till random inlägg som detta :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

ta kort! på dig och allt möjligt. då blir det roligare att läsa :)

2010-10-17 @ 22:13:57
URL: http://thune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0