Om 50 minuter är det fredag! ;)

Helt underbart, det är snart helg. Men innan det ska jag gå och lägga mig och klara mig igenom en kortis fredag.
Börjar få lite smått damp på allt jobb med fotbollsveckan. Hur svårt kan det vara att få ihop det liksom? Jag och Matilda anmälde oss och sen hade tydligen Linnea anmält Matilda också men det hade ingen sagt :S Så då skulle vi ta med Jenny men nu har Linnea och Matilda pratat med ansvarge personen så nu får tydligen inte Jenny vara med. Hur gick det till liksom? Och särkilt eftersom de kommer att vara borta en hel dag också.... Men har de sagt det till den ansvarige? Nope. Men aja... det får väl bli som det blir.
Skriver mer nån annan gång är alldeles snurrig på grund av all trötthet.

xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0