Goodnight

Tack vare vädret har det varit en helt underbar dag, låter kanske konstigt eftersom det mer eller mindre har regnat konstant, men helt ärligt det har varit okej. Kunde nämligen sitta inne och plugga och göra klart allt på datorn så nu när solen kommer kan jag bara ligga ute i gräset och skaffa mig en rejäl solbränna! Grymt va! Men har seriöst vrålpluggat, började runt 9 tror ja och slutade för mindre än en timme sen, det är hela dan! :O Så nu är jag klar med biologin (eller provet är imorrn men jag är relativt förberedd), bilden (båda uppgifterna), bokrecensioner (i svenska och engelska), spanska papprerna är redo att lämnas in och jag har till och med börjat kolla på svenskan vi har till på torsdag!

Nä, eftersom jag inte sov särkilt mycket natten till idag blir det sängen nu så att jag orkar upp imorrn!

P.S bilder från Laisings Take Of kommer ut under veckan, förhoppningsvis!

 Saknar Husarö så! Men drar ut på besökshelgen om typ tre veckor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0