24 Maj

Kom hem från skolan för typ 30 minuter sen. Najs! Har varit en lång och jobbig dag med ett biologiprov som gick rent åt helvete! :@ Det var helt galet svårt! Men jag tror, trots mitt asrandom svar så fick jag rätt på den svåraste frågan (enligt mig och många andra ;)) Hade oförberätt engelska prov också, men det var inte så jättesvårt :P

Alldeles strax kommer Petra (om det finns tid (troligtvis inte)) blir det lite plugg (troligtvis inte nej :P), men något som det ansolut blir är bakning inför le scouuuuts ikväll. Ser verkligen framimot det då vi ska fotaaaaaaaaaaaa! :O Så sjuuuukt kul! ;)

Nä, nu ska jag sätta igång lite minimalt med franskan innan Petrus kommer.

xoxo-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0