Jag trodde jag visste allt tills jag såg detta :O

Helt ärligt, jag har följt Grey's Anatomy sen det började, jag har alla säsongerna på DVD och har sett alla hundra gånger! Jag trodde jag visste allt om programmet, allt om vad som har och ska hända och även allt om skådespelarna i denna underbara serie. Men en sak visste jag absolut inte och som kom som en chock nu.
Efter att ha kollat på runt på posh24 hittade jag en artikel om TR Knight (George, som tyvärr inte längre medverkar i serien :'''( *snyft*) och att han ville ha barn och jada, jada, jada. Sen såg jag på bilderna, "wow han står och posar med en kille, vem e de?". Fortsatte läsa artikeln och BANG! jag får reda på att sötaste killen i hela serien är gay! WHOT! Han av alla människor i hela världe, han av alla i hela serien. WHY?!

Från posh24:
We were so sad when T.R. Knight left Grey's Anatomy last season and we haven't really heard anything from him since, so we were excited to see him on the Ellen Degeneres show last night! T.R. had some big news to share too! He says that he has been so inspired by his Grey's Anatomy friends Katherine Heigl and Ellen Pompeo's new babies that he wants one too! He tells about how he has wanted to be a father for so long and Katherine adopting her little girl from Korea has just reinforced this for him. We wonder if T.R. will adopt with his boyfriend Mark Cornelson and when will it happen! So exciting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0