Varför spela fotboll på dagen när man kan spela på senkvällen?

Kom precis hem från att ha varit och spelat fotboll med de få ungdomar som finns här uppe. Det var skiiit kul! Vi var inte så jättemånga de va bara: Ja, Jeppe, Madde, Mattias, Malin, Elin och Anton. Vi spelade barfota så nu är det kallt och smutsigt. Och efter allt skrik som pågick under alla de olika matcher vi spelade har man ingen röst heller. Plus att jag tror att jag har bränt mina fötter på brännässlor när bollen har hamnat i det höga gräset. DISLIKE! Men det var grymt kul! Nu börjar det äntligen hända lite saker här! Imorrn blir det en slapp förmiddag då de flesta här ska springa Jordgubbsloppet, men jag som bara har ballerina, gladeator, flips och converse skor har inget där och göra direkt. Det får bli nästa år. Men på eftermiddagen blir det väl att åka och bada med alla i sjön. Det är så grymt kallt i havet så varför plåga sig igenom det? :P

xoxo-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå! jag bara undrar en sak, vilket gymnasium ska du gå på i höst? :)

2010-07-10 @ 01:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0