Men kul!

Så var den här dagen över. För omväxlingsskull är faktiskt kvällarna här grymt roliga! Så återigen spelade vi fotboll så där på kvällskvisten. Istället för att vara sju som vi va igår var vi nu 12 tror ja. NAAJS! De va; ja, Jeppe, Madde, Mattias, Malin, Elin, Anton, Ceasar, Leo, Jon (kusin till madde och dom fast från Fillippinerna), Paul (från Polen eller Schweits, vi fattade inte riktigt) och David (Tyskland). Det var aaas kuuul! Vi spelade i flera timmar och sen drog vi ner och badade, tyvärr fick jag inte bada eftersom att vi behövde gå hem precis när vi skulle hoppa i. KUL! eller inte -.- Nä, jag börjar verkligen tröttna på det här att vi måste vara hemma så tidigt. Det värsta är ju nästan att vi bli hämtade också. Hur kul är det? Varför kan inte mor/far föräldrar göra som föräldrarna brukar göra och bara bestämma en tid och disskutera istället för att bara komma ner och säga att nu går vi hem. Det är en mini by och inget kan direkt hända.
Men man kanske inte ska överreagera så... Får se till att typ sova över hos Madde nån kväll så vi rör oss efter deras regler, det vore naaaajs.
Ja, istället för att bara sitta här på rummet och höra hur kompisarna skrattar, skriker och badar bara några meter bort får jag väl ta och stänga fönstret och ta och sätta på nån film eller nåt. Vad ska jag annars göra, är inte direkt trött och vill inte bara ligga i sängen och inte gör nåt heller. Får väl se, jag kommer säkert somna för att jag har så extremt tråååkigt!
Men imorrn blir det väl kul med allihop igen och får se om vi kanske kan få ihop lite fler till spelandet imorrn. Om inte alla är för upptagna med VM-finalen. GO ESPAÑA!!!!!

xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0