I <3 Thomas Sabo

Jag är helst galen i Thomas Sabo! Jag älskar alla dessa berlocker man bara kan sätta på, på sitt armband! Och det bästa av allt är ju att... *trumvirvel*... Det har öppnat en butik i Stockholm med endas Thomas Sabo! Kanske har funnits superlänge men jag har inte varit inne i stan på jättelänge och så är jag inne i torsdags tror ja och så bara ligger den där, alldeles orange och gullig på Bibloteksgatan! Ohhhh, vad jag älskar!! Så jag köpte två berlocker, eller jag och jag, mamma köpte två ^^ Me liiiike, alooooot ;) Ännu bättre är ju att det finns en i Berlin också och som det ser ut nu ska vi ta oss dit lite senare i sommar. Då blir det shopping XD
Nu har jag nästan alla de berlocker som jag verkligen vill ha! De jag har nu är:
Tro, hopp och kärlek
Eiffeltornet
Rosa Peacetecken
Ett I
Dacember sten (månadssten)

Nu vill jag bara ha Frihetsgudinnan också, sen är jag relativt nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja thomas sabo har ju jättefina armband! själv har jag inget än...jag skulle vilja ha ett med bl.a. en högklackad sko på :)

2010-07-03 @ 22:45:31
URL: http://thune.blogg.se/
Postat av: Hanna igen ^^

sv: tack :D



såg inte din kommentar först när jag redan kommenterat ditt inlägg så får bli en till kommentar haha. din design är också jättefin!!!

2010-07-03 @ 22:47:38
URL: http://thune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0