Hur ska detta gå? :S

Ska transportera mig från Stockholm till Huddiksvall på onsdag morgon med tåg och som det ser ut nu har jag inget ljud alls på datorn, varken med eller utan hörlurar/högtalare. Och min dvd funkar ju inte heller :( Så hur ska den här tågresen gå? Först tänkte jag strunta i att ta med dvdn och ladda över några filmer jag har till datorn så jag kan se därifrån men nu när jag inte har något ljud är det ju ingen idé. :(
Är det någon som vet vad det är för fel och hur man i så fall fixar det? Skulle verkligen behöva ha lite ljud i min omvärld.

 

Kommentarer
Postat av: Lajna

Sv: Det finns en funktion inne på Twitter där du kan välja hur den ska se ut och sen få en kod som du klistrar in där du vill att den ska ligga :)

2010-07-05 @ 11:38:48
URL: http://lajna.se
Postat av: Jennifer

Tack för din kommentar! :) Kaniner gillar inte mig av nån anledning.. :S Hmm.. Så får nog bli ett marsvin. :D Fiskar har jag redan. ;)

Kram

2010-07-05 @ 13:14:15
URL: http://jenniferji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0