Have a nice life

Klockan är bara 10 i 11 men jag är helt slut så nu blir det sängen för mig. Kommer säkert ligga och läsa hur länge som helst. Jag hann inte med att läsa alla Twilight böckerna då det kom en massa annat i vägen och jag kände att tunnare böcker skulle göra det bättre då man kunde lämna in fler recensioner. Men nu är jag i alla fall på Eclipse och den e fan grym! Jag som inte alls tycker Twilight är så bra! Den här boken är ju grym! Jag älskar den! Har läst typ 200 sidor på en dag! :O Till er som har läst den: Jag älskar den delen på Rosalie berättar hur hon blev en av Cullens! Sen kom jag och min lilla vän Anna på ett nytt "Team", Team Vicotria :P Eftersom ingen av oss är särkilt stora Bella fans så längtar vi tills att hon typ försvinner, inte för att det kommer hände men... :P Nej, men hur som helst har jag under dagen fått några nya favoriter. Så Karin du som brukar vara intresserad mina favoriter nu är: Alice (OFC), Jacob (OFC!), Rosalie och Carlisle. Nä, nu ska jag dra mig till sängen och läsa :))

Have a good life!

xoxo-


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: japp xD. jo intagningen gick bra. det blir vrg, troligtvis dj men kanske jarlaplan ;) du skulle gå dagy va?

2010-07-04 @ 11:46:29
URL: http://thune.blogg.se/
Postat av: tim :)

have a good life to ;P

2010-07-05 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0