VILL HA!!

Jag ska snart iväg till Täby C med mamma. Ska typ kolla efter lite saker som hon behövde. Själv ska jag titta efter en ny väska! Det behövs, alla mina väskor är för små för att ha som skol väskor. Och de jag har är typ sönder. :P

På tal om detta:

Saker som jag vill ha :P (ska köpa):

Ny väska

Nagellack

Kanin mat

Halm till kaninen

Ny vattenfaska till kaninen

Skor!

Ny dator, min faller sönder! (kolla bild som kommer)

 

Ja, min lilla sötis till kanin behöver en hel del saker, nu när det är kallt fryser vattnet i vattenflaskan och hittills har två flaskor gått sönder :P

Nu ska jag gå och göra nåt annat.

xoxo

 Min dator för ett tag sen, sen gick L sönder också och nu funkar varken Ö eller L särkilt bra :P


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är för att du skriver öl för mycket...

2010-01-09 @ 12:44:01
Postat av: Daniel

Jag vet att det va ett enormt dåligt skämt och att jag e patetisk... jag har tråkigt...

2010-01-09 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0