Valentine's Day <3

Har varit dålig uppdatering men eftersom det är sånt problem med min dator har jag inte orkat + att jag var i åre större delen av förra veckan.

Hur som helst sitter jag nu i köket på mammas dator och skriver medans jag lagar våfflor ^^ Var och såg Valentine's Day igår med Malin. Superbra film! Helt underbar. Det bästa var nästan att man kände igen alla ansikten. Varenda en har man någon gång sett tidigare. Skriver mer om filmen senare idag :)

När vi var på väg ut från biografen stötte vi på Siri, som skulle gå och se den efter oss.

Hände inte så mycket med under den dagen. Ska fixa lite i rummet nu och sen kanske iväg och shoppa ^^

xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0