Vi klarade det!

Nu har jag gjort det! Jag har klarat av första dagen i gymnasiet. Det var faktiskt grymt kul, ny lärare, nya människor omkring sig, nya ansikten överallt (nästan :P) och en massa nya kompisar. Min klass är grym och det kommer bara att bli bättre, hoppas jag ^^

Kan skriva lite kort om dagen. Började halv tio i aulan där rektorn snackade lite. Sen blev varje klass uppropade och iväg skickade till ett klassrum där det var upprop och lite prat. Sen var det lunch och sen fick vi böcker och skåp.

Nu ska jag alldeles strax äta och sen är det iväg till Lizzie. Imorrn blir det en härlig cyckeltur till skolan med Karro och Anna, me liiike ;)

xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0