Jag vette fan vad jag ska skriva

Allting bara svämmar över, inom en kort stund kommer jag inte att ha koll på något allt. Jag känner redan nu hur jag inte kan kontrollera alla känslorna som bara svämlar över förvirring, förskräckt, nervös, besviken, trött, allmänt nere, bekymrad, sviken. Jag vet inte ens var hälften av allt kommer ifrån jag har ingen aning om vad jag känner mig besviken på, vem jag känner mig sviken av, det är bara en massa känslor som har kommit och gått hela dagen men som har sedan 20.00 suttit kvar.
Förvirring över att det jag trodde inte var sant. Och att de som var sant ville jag inte tro på.
Förskräckt över allt som hänt på så kort tid.
Nervös inför gymnasiestarten imorrn, vilket även det gör mig förvirrad eftersom jag aldrig brukar vara nervös...
Besviken av ingen anledning alls...
Trött för att jag låg och tänkte hela natten till idag
Allmänt nere på grund av allt det övre och undre...
Bekymrad över att jag har gjort fel mot personen som jag verkligen älskar, alltid har alltid kommer
Sviken av ingen anledning alls...

Kom kanske på en grej att känna sig sviken av, men... nej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0