I'm ten years old. My life is half over and I don't even know if I'm black with white stripes or white with black stripes!

Hade en superkväll med Karin och lilla Olof igår. Först blev det en liten promenad upp till Mörby för att hämta ut sushin och hyra lite filmer. När vi kom hem igen blev det lite asiatisk middag och sen blev det Ben & Jerrys framför den helt galet underbara fimen Madagaskar :D Och sen fortsatte kvällen på samma sätt. När Madagaskar var slut satte vi på Valentines Day (den nya som inte är läskig och där David Boreanaz inte är med). Eftersom det är en riktig tjejfilm och det inte fanns någon svensk text somnade Olof ganska direkt. Sen var det rakt på Hannah Montana the Movie, av alla filmerna liksom :P Det var min gårkväll, hoppas alla andras var lika bra! ^^



Kommentarer
Postat av: tim :)

haha yea those movies are coooool :P

2010-08-22 @ 20:34:13
Postat av: KAAARRROOO

EEYY!!! haha jaa du. ett litet tag. men jag tycker inte om att blogga, gör det bara när jag är uttråkad (A) vilket råkar va ganska ofta.... din blogg har jag dock läst lääänge (typ en månad) XD <3

2010-08-22 @ 21:56:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0