GAAAAAAAAH!

Vad jag blev irriterad på samhällskunskapen idag, helt gaaalet! Jag börjar 8.10 varje dag förutom fredagar då jag har lång sovmorgon, men nu helt plötsligt vill de ändra på vårt schema så att vi har en timme och tio minuters hål timme mitt på dagen på tisdagar och börjar 8.10 på fredagar och sen har hål i fyra timmer innan vi har språk och sen en lektion till. NEVER! Alltså att de ens kan tro att vi skulle gå med på det! Hela klassen fick värsta utbrottet och det blev den största diskusionen någonsing. Resultatet blev i alla fall att eleverna vann för den här veckan så börjar kvart i 12 imorrn, men sen kommer de att ändra på schemat! De är ju lagom kul också att lärarn vi har i samhällskunskap KAN ha lektioner under håltimmen vi har på tisdagar, men nä... han kanske inte har tid -.- Va fan ska han göra under den tiden om han ändå inte har några andra lektioner -.-


Det här var ett tråkigt inlägg.

xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0