Påskafton

Ny design fixad, snabbare och enklare för var gång det byts. Fick idéen av Annaisen, thank ya!

Var hos morfar idag på påsk lunch, eller nåt sånt :P Trevlans. Sen var det hem och bara chilla, kolla på film och halv sova. Har inte gjort mycket alls idag annars. Skulle ha börjat rensa igenom första lådan i garderoben, men orkade verkligen inte, så det får bli två lådor imorrn. Har en liten plan ser ni ^^
Lördag (idag): Strumpor och tajts (blev dock inget :P)
Söndag: Strumpor och tajts, skarfs och skärp
Måndag: Linnen
Tisdag: T-shirts
Onsdag: Tunikor och övriga toppar
Torsdag: Klänningar, kjolar (m.a.o det som hänger)
Fredag: Jeans, shorts och andra byxor
Lördag: Skor :P (hela dan säkert ^^)
Söndag: Väskor, och de övre hyllorna

Så var lovet slut och garderoben städad och rensad.

Juste, satte upp min vägg dekoration idag, eller jag och jag, pappa satte upp den. Efter mycket om och men -.- Hur som helst är den nu upp, och guess what! Jag lyckades få honom att sätte ögla på mitt fönster så jag kan öppna det också utan att behöva använde en hårsnodd så det inte ska smälla igen och gå sönder :P
Så här blev det iaf.


Btw, gissa vad jag fick i mitt påskägg i torsdags!
 Har än så länge bara en berlock, men har tittat ut fler stycken som jag vill ha. Bl.a frihetsgudinnan (älskar new york och ska till usa om ett år och vara där i ett år! XD), eifeltornet (ska till Paris snart, så det blir väl att skaffa den när jag kommer hem) och ja... finns några fler men orkar inte rabbla ^^

Jag hade tänkt publicera inlägget innan kl.00 så det fortfarande var Påskafton, men nu är den 10 över och det är påskdagen. Och jag är trött så nu blir det sängen och fortsätta kolla på "Allt för min syster", den är grymt bra alltså. Fast fruktansvärt sad.

xoxo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0