Stay here or go to the west?

Hela mitt liv har jag drömt om året som skulle komma, året då jag skulle åka bort och vara borta i ett år. I början hos några främlingar, men som i slutet blir några nära och kära. Jag har aldrig någonsin tvekat på detta, det viktigaste som jag säkert någonsin kommer att göra. Men nu börjar jag tveka, jag vill jättegärna. Men... alla säger att man förändras så mycket under året. Att man blir helt annurlunda, visst är det bra om man har mognat och sånt men tänk om hela ens personlighet förändras... Vad händer då? Sen är det ju det här med att missa ett år, man får inte ta studenten med sina kompisar och medan man själv går i skolan så springer de andra runt och jobbar eller reser eller något sånt... Hur kul är det? Jag vill jättegärna åka, har alltid velat och kommer alltid att vilja. Väljer man inte denna chans kommer man att ångra sig för resten av sitt liv, tror inte jag bara pratar om mig själv.
Så den stor frågan är.. ska jag åka eller inte? Ska jag ta ett år och plugga i USA?


Kommentarer
Postat av: Jessica

=O fan asso det skulle jag lungt vilja göra. Du borde så ta chansen =)<3

2009-09-18 @ 12:16:35
URL: http://jessicalindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0