Skolan = Finito

Så har man gjort allt skolarbete som skulle göras idag. 
  • Skriva ner allt som vi ska ha på spanska provet i ett Word dokument
  • Räkna lite matte, sisådär 5 tal kanske
  • Hitta gulliga bilder att sätta i den nya foto"ramen"
  • Sätta upp ramen och det lilla trädet
  • Segla
  • Läsa Betrayed, möjligtvis skriva bokrec. på den också
  • Titta på "The end of the world"
  • Borsta Yoshi och städa buren

Ska snart på segling, funerade på att ta Yoshi nu, men han måste tvättas och det kan man itne göra ensam och så har vi ingen halm så kan inte städa buren heller. Så får väl ta och hitta lite bilder eller kanske läsa i en kvart tills jag sticker iväg.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, förstår dig ^^

jag tjatade lika mycket som dig :)

och NU fick jag än, och överlycklig blev jag :D

2009-09-20 @ 15:05:35
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0