Helvete -.-

Sitter här nu och stor gråter över allt. Jag hade glömt engelska papprerna i skolan över helgen så kunde inte plugga då, men eftersom jag vet att mina föräldrar blir as arga om jag inte tänker på sånt vågade jag inte säga något utan sa att jag hade dem och låtsades plugga till engelskan. Tog hem papprerena idag och trodde jag skulle ha tid med det, men nej. Idag kom mormor och hjälpte mig med slöjden, vilket tog typ 2 h. Och nu har jag blivit iväg tvingad på träning, och inte vågar jag säga att jag måste plugga eftersom jag då är dödens. Så hej IG! :'( Och så har vi eller ja mina föräldrar nu kommit fram till att om jag går idag så behöver jag inte gå på träning på onsdag då jag har So prov på torsdagen, som om det hjälper! Jag har ju hela kvällen imorrn och nästan hela onsdagen att plugga till på torsdag. Fan de fattar ju inget, + att jag är skit hängig och mår bara jävligt dåligt, men det betyder ju inte att man inte ska träna, nu då ska man träna. Helvete vad jag inte orkar :''''''''''''( Och så kan jag inte skriva heller utan skriver bara fel bokstäver hela tiden så det tar en timme att skriva en mening! UGH!!!! Jag orkar inte.............!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( hoppas det blir bättre!

2009-09-08 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0