Hejdå min älskade vän

Jag har vägt fram och tillbaka på om jag skulle nämna det här i bloggen eller inte. Har nu kommit framt till att det är väldigt personligt och kommer därför att förvara mina djupaste tankar för mig själv.
Men fick reda på idag att mina kusiners hund har dött. Har aldrig själv haft en hund och kommer nog inte få en förrens jag flyttar hemifrån, men det var en speciell hund för mig och det kändes verkligen som om hon nästan var min. Det låter säkert konstigt, men det är sant.
Sen är det ju en bra tajming att min faster fyller år i helgen och vi ska dit imorrn, jag kommer ju stor böla när jag kommer dit, ungefär som jag gör nu... Orkar inte gråta mer, har gråtit nästan hela dagen.

Först när man kom hem och var helt trasig dels för att det är fyrik prov på måndag men också för att man kännde sig jättetaskig som meddelade idag att man inte kommer på hajken som börjar idag.
Tar det lugnt ett tag och forskar lite kring World Trade Center av vissa själ, tittar på några videos också och de är ju så hemska att man börjar gråta.
Sen sitter man vid middagen och pappa berättar att vi ska till kusinerna imorrn och berättar samtidigt om hunden.
Och så sätter man sig och tittar på Flight 93, som man också gråter till.
Sen läser man sin kompis blogg och ser att hon inte mår bra alls, mer tårar.
Och det sista blir att man sitter här och korkad som man är skriver allt som man gråter floder av.

Nä nu ska jag väl ändå gå och lägga mig. Det är Pirated of the Carribean nu så får väl ha på det och se om man somnar eller inte.

xoxo -Isabelle

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

heej :) allt bra?

2009-09-13 @ 13:50:21
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0