Frusen men hemma

Kom hem för kanske en halv timme sen eller något sånt. Var hos kusinerna i Brottby, det gick väl som jag trodde att det skulle gå. Deras hund dog igår, eller jag fick reda på det igår ialla fall. Så jag hade gått runt hela kvällen igår och hela förmiddagen idag och varit nervös, börja gråta där skulle inte vara så bra.
Men som planerat var det precis vad jag gjorde, i vanliga fall burkar hunden komma ut springade när man kommer med bilen, men inte den här gången. Så det kom några tårar där.
Resten av besöket var det bara att hålla allt inne, så det har kommit några liter nu också. Men det är livets gång, I guess.
Det var ialla fall ganska kallt så nu sitter jag med UGGS på fötterna, varm kofta och tända ljus i nästan hela rummet.

Imorgon ska jag försöka övertala familjen att åka till IKEA så jag kan titta efter ett bord att ha TV:n och skrivaren på + DVD filmer och schizzle. Just nu står TV:n på ett bord som är extremt vingligt och skrivaren på golvet, den kan stå på skrivbordet men den tar sån plats :(

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0