Film, träning, smoothie och kanske sjuk

Sitter och tittar på Harry Potter och dricker smoothie nu :) Chattar med Jessica också.
Så skönt med studiedag idag, det behövdes verkligen. Fick en liten kick på morgonen så satte på mig träningskläder och tog en rask promenad till elljusspåret och sprang ett varv och gick sen en rask promenad hem. Väldigt skönt :) Känner dock att det verker extremt mycket i ena örat och har en major huvudvärk :(

Idag måste jag städa också eftersom städerskorna kommer imorgon, måste baka till mentorn också... Hmm... ja, sen är det ju svenska och franska läxan som är till imorgon också, men det går fort.

Hoppas att jag inte har åkt på något skit nu när det är återträff på lördag :(

Nä, nu ska jag försöka hitta några grönsaker och göra en lite söt sallad eller något sånt. Mums :)

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0