Feels like I'm hanging by a thread

Lång dag idag, men ändå helt okej. Mådde därimot inte särkilt bra under natten... Vaknade upp och frös sjukt mycket för andra gången på typ en eller två veckor, det är inte kul. Alltså jag förs så mycket att jag grät, undrar om jag börjar bli sjuk eller bara drömmer fett skumma saker.
Hur som helst så hade jag svenska första lektionen, lästimme. Helt okej start på veckan. Sen var det matte, det kom någon snubbe och snackade med oss om trakasserier och schizzle. Sen fick några av oss gå upp till datasalen och fylla i enkät som inte fungerade så vi fick fylla i förhand i stället, men det gick ju likabra det. Efter matten var det matte, ja vi har två matte lektioner på varrandra. Det var lagom kul...
Så var det lunch, ingen kommentar där förrutom att större delen av lunchen gick åt till fysik. Nästa lektion - Fysik och fysikprov! Men det kändes faktiskt bra för en gångs skull, kom nu på att vi hade SO prov typ förra veckan, undra hur det gick :P Men jag var väl lite nervös inför fysik provet. Men det var ganska lätt och det gick helt okej. Klarade i alla fall G delen med minst 95 %, troligtvis 100 om jag inte har missuppfattat allt.
Sen var det dubbel timme i engelska, inte så myckt som hände där...
Sista lektionen var franska, något som man helt enkelt inte orkar ha på en måndag eftermiddag, men... BTW - fick MVG på franska presentationen ;) Yeah!

Efter skolan tog jag och Petra bussen med Micke och Winge hem. Dock gick vi av x antal stationer tidigare. Vi gick hem till mig och planerade en liten grej, vilket påminner mig om att jag måste prata med mina förläldrar, wow det lönar sig att blogga. Gjorde lite annat schizzle också :) Efter middag och lite chill stack vi iväg på scouter. Fett kul! Vi pratade om halsdukar och lekte lekar upp i skogen, så fikade vi också i slutet. Men det var kul ^^

Så nu sitter jag här och ska gå och lägga mig nu. Imorgon är det tingsrätten som gäller, jag har inte gjort något vi ska dit med skolan :P Hoppas det tar lång tid så vi missar mycket! Orkar inte ha en massa lektioner nu :(

xoxo -Isabelle

Kommentarer
Postat av: ronak

så söt blogg ^^



kan du snälla ställa en fråga i våran frågestund? :D



(bläddra ner några inlägg så hittar du inlägget, ;) kommentera frågan/frågorna i det inlägget. :) )

2009-09-15 @ 18:26:11
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0