Beso y Abrazo <3

Helluu! ;)

Blev precis klar med alla läxorna (eller läxan). Det blir spanska förhör imorgon, men det kommer nog att gå bra. Det kommer absolut gå bättre än förrgång då jag inte pluggade, men fick faktiskt VG på det ialla fall :)

Idag har väl varit så där, mådde ganska dåligt större delen av dagen. Men annars har det väl varit bra. Började morgonen med Gymnasie info i aulan för hela arbetslaget. Det var väl så där det också, hängde inte rikigt med och tyckte inte riktigt man fick reda på det som man trodde att man skulle få reda på, men lite klokare blev man säkert. Sen var det svenska, svenska förhör. Vet inte än hur det gick på det men tror att jag missade på två saker :P  Hade mentor sen, bakade inte igår eftersom jag inte mådde så bra igår (heller) :P
Efter mentorn var det bild, fortsatte med min bild och tror jag är klar nu. Hoppas på ett MVG men vet inte riktigt om jag kan räkna med det, tycker själv att bilden är så där. Sen var deat lunch. Sen var det dags för idrott, jag och Isabelle satte oss med ledarövningen. Jag tror det blir bra nu. Isabelle hade en bra ide om att ha löptecknik med, men jag är inge vidare på det så nu ska vi göra några skojiga lekar med klassen istället. Efter idrotten hade vi So - fortsatte prata om lager och shizzle. Tror att vi är klara med det nu, vet inte vad vi mer ska göra, verkar som att läraren bara lägger in lite små saker här och där så vi ska hålla oss på ämnet. Sen var det dagens näst sista lektion, sista för de som valt att inte ha C-språk. Matte - gick faktiskt bra. Räknade nästan ett helt kapitell och förståd för en gångs skull vad jag gjorde :)
Sen var det franska - sista lektionen. Började lektionen med läxförhör, jag tror det gick ganska bra. Missade på några saker men det var inget lätt förhör direkt :P Men, men minst VG får jag tror att jag kanske får MVG. :)
När klockan var 20 över fick jag halv springa från lektionen in i bilden som stod och väntade vid skolan och sen körde mamma mig till musikalen som börjar halv 5, vi slutar 20 över 4. Så alltså 10 minuter att ta mig från Danderyd till Täby... kul! -.- Fick byta om i bilen och äta en macka kom lagom till laising i tid för att bara spring ner och börja. De andra torsdagarna kommer jag att behöva cyckla till skolan för att sen cyckla till täby. Kommer inte att komma i tid ialla fall... Kul!
Men musikalen är ju så sjukt kul så tänker inte missa den! Den här terminen kommer att bli coolast ever! Så om ni har lust köp biljetter på laisings och kom och titta, jag lovar att det kommer att bli fantastisktt ;)

Nu ska jag kolla SchoolSoft och se om några resultat har kommit ut.

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0