Återträff - Djurgården <333

Orkade inte skriva när jag kom hem igår så det får bli ikväll istället. Hur som helst hade jag jätteroligt med konfagänget ute på Djurgården.
Jag och Matilda tog tunnelbanan till Östermalms torg där vi träffade Anna, sen gick vi till Djurgårdsbron där vi skulle träffa de andra. Tyvärr var det ganska många som inte kunde komma på grund av sjukdommar m.m. När alla som skulle komma hade kommit gick vi ut på Djurgården och satte oss i gräset ochh började plocka fram filtar och sånt. Vi satte oss ner och började prata och de som grillade började med det, själv orkade jag inte hita något bra att grilla så tog med en sallad, går lika bra det. :) Vi gjorde väl inte så mycket mer än satt och pratade och tog en massa bilder och åt. Efter ett tag började folk droppa av och det började bli ganska kallt. Så runt 9 bestämde vi oss för att gå hem till Anna som bor i närheten av Djurgården. Så vi gick hem till henne.
Anna bor i en av världens mysigaste lägenheter, så otroligt fint :) Hennes mamma var jättegullig och gjorde te till oss. Då hade en del av gruppen gått så det var bara: jag, Anna, Anna, Anna, Siri, Sessan, Teo, Johan, Ebba, Mårten och Matilda kvar. Men inte hade vi tråkigare för det. Vi satt och pratade bland annat om att gå i sömnen och nästa återträff :)

Halv elva blev jag och Matilda hämtade, och där slutade återträffen. Men dock inte kvällen... (läs vidare i nästa inlägg^^)

Bilder!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0