Varför jag ska ha ny dator #1

Ja, vad ska man säga, håller på att flippa ur på datorn :@ Den är helt galen! Här kommer ent revlig liten lista på vad som är helt fel med den! Om det är någon teknisk typ som läser får den gärna lämna en söt liten kommentar och förklara vad som är felet <3

1. Fläkten funkar knappt. Eller jag måste stapla upp datorn på suddigum så att det är typ 5 cm mellan datorns botten och underlaget som den står på (Det är en laptop vi pratar om) och ändå blir den as varm.
2. Har jag inte staplat upp med suddigum blir datorn as varm och stänger av sig själv, datorn går då inte att sätta på förrens när en kvart har gått -.-
3. Scrollen sitter ju på musplattan, och ja.. den funkar inte. Det går inte att skrolla på den, det har funkat förrut men inte nu längre...
4. Jag kan inte lägga över bilder från kameran direkt in till datorn för då cpar sig allt och bilderna förstörs typ :@
5. Den är helt dum i huvudet så när jag fixar ny visningsbild på msn eller ändrar något är det så fram till att man loggar ut. När man loggar in igen är allt som det var innan man ändrade -.-
6. Datorn är överhuvudatget extremt var, trots att jag har stablat. Känner det nu när jag sitter och skriver. 
7. Vi har lämnat in den en gång för att de skulle byta fläkten, eftersom vi trodde att det var något fel på den eftersom att datorn lät så mycket och blev så varm. När vi fick tillbaks den kunde jag inte lägga över bilder från kameran eller USB.
8. Den kan inte läsa allt som jag förrut kunde använde as mycket.
9. Den är hel jobbig och låter skit mycket hela tiden... -.-
10. Den är helt galet jobbig...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha det låter som min dator och vi har ju nästan samma modell :p Min låter och överhettas också men du kan gå in och kolla på den här hemsidan. Jag gjode vad som stod och det hjälpte faktiskt lite.

2009-10-27 @ 10:55:44
URL: http://arnefication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0